Saturday, May 23, 2009

Last Day @ IIT Madras

I woke up vaguely at 6 45. Mom was around. When did she come? What is she doing? Ah! Mom's washing clothes. I m totally dreaming

***

I woke up at 7 30. Mom is still washing clothes and saying something about buckets. Yeah I m dreaming. No wait she came by didn't she? Oh yeah I m not dreaming alright. And I m leaving tonight ain't I? Wait a minute why is she washing clothes; they may not dry by tonight. MOM!!!

***

It's 11 damn it. I have too much work. I need to be at lib! I can't get off. I wish I was dreaming

***

9.30am. Whoa I was dreaming the last time. I curl around even more. Mom is in room alright. Finally get off bed at 10.

***

First time I felt senti was when I handed over my iCard at lib. It was sad, really really sad. Unlike others I didn't even take a colour print of the card. What's the point. I can barely see my face on it.

***

I went to my department to see if I got my BTP grade. I got an S. yeay!

***

Dropped in my lab to gen put fart (I'll miss this lingo) and wasted away time completely forgetting about my ticket.

***

I was ad block where I dumped all my no dues and asked for a signature on an IIM C form. This was gonna take time when I remembered I don't have the print of a ticket. I ran to lab got a print and ran back to ad block. After quite a wait I got the IIM C form signed.

***

Treat time in CCD. I treated as many as turned up for it from my lab. Sadly I could not treat a junior that I promised since a long time.

***

SBI ATMs stopped working/no money inside the dumb big box the coughs up money. So I used the can bank ATM. Can you believe that stupid machine?? It just sucks in your card! And then vomits it after it's done!

***

I did all the last minute packing when all the senti slipped in looking at the vaguely packed empty room.

***

Happy Birthday to me


Yeah my wing celebrated my birthday over the packed bags just before I left. It was like a normal birthday. Funny. For all those who don't know, I never celebrated my birthday with my wing in IIT since it falls in mid July and today they generally celebrated. It was kinda fun and my name was spelt without an a which kinda made it funnier. And they gave me the cutest most amazing gift they made in the next room

***

Call taxi was ready with all the luggage as we waited for a friend to turn up and he did with a huge bouquet of flowers and escorted to the station.

***

I didn't cry through out. I managed to leave IIT after a great 4 years of stay and didn't cry. I m growing up J

***

Thanks everyone who was a part of it, for making it the best days of my life. And a special thanks to all those who made my last day so memorable, esp my wing, thanks girls!

7 comments:

  1. You are welcome. :P

    ReplyDelete
  2. I missed your b'day blast :(

    ReplyDelete
  3. @Q2
    i missed u too.. but they put ur name on it :)
    hmmm.. i ll add pics wait

    ReplyDelete
  4. that cake looks awesome!

    ReplyDelete
  5. @HY
    awesome ?!
    you mean yummy !! :P

    ReplyDelete
  6. @Twilight Fairy

    yes yes!

    ReplyDelete